تبلیغات
سامانه ایران صنعت - مجموعه شرکتهای تولید کننده مربا و عسل کرمانشاه

مرکز جامع ثبت و انتشار مشخصات و سوابق اجرایی شرکتهای صنعتی
 

 

آیا شرکت خود را به دایرکتوری صنایع ایران اضافه کرده اید تا مخاطبین آسانتر و سریعتر شما را بیابند؟

آیا در جستجوی لیست بانک اطلاعات شرکتها و صنایع هستید؟

آیا می خواهید خدمات و محصولات خود را با استفاده از سرویس ایمیل مارکتینگ صنعتی به هزاران متخصص و صنعتگر اطلاع رسانی کنید؟

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا بر روی گزینه های زیر کلیک نمایید

شرکت خود را به دایرکتوری صنایع ایران اضافه کنید

لیست بانک اطلاعات ایران صنعت را دریافت کنیدخدمات و محصولات خود را به صنعتگران اطلاع رسانی کنید

                                       


















iran-sanaat.mihanblog.com
iran-sanaati.mihanblog.com
iran-sanaye.mihanblog.com

 

 
iranesanati.mihanblog.com
irane-sanati.mihanblog.com
iranesanaati.mihanblog.com
irane-sanaati.mihanblog.com
iranisanat.mihanblog.com
 
iranisanaat.mihanblog.com
iran-sanaaye.mihanblog.com
www.iransanat.org
http://www.iransanat.org/maneger/Content/Documents/InfoBank.asp
http://www.iransanat.org/maneger/Content/Documents/Emailing.asp




http://emailing.mihanblog.com




 

 

 



. قیمت خط تولید و بسته بندی مربا و مارمالاد تحت خلاء و بدون خلاء  شرکت های زیر مجموعه > سالمین تاریخچه تصاویر سالمین شاید كمتر كسی را دركشور می‌توان یافت كه با نام سالمین آشنا نباشد. آنانی كه سن و سالی از آنها گذشته هنوز هم < تی‌تاپ> را به عنوان نخستین محصول سالمین و یكی از محبوب‌ترین خوراكی‌های دوران مدرسه به یاد دارند. چه بسا روزهایی كه با محصولات این شركت به مدرسه رفتیم و از خوردن آنها لذت بردیم. شركت سالمین را باید یكی از عظیم‌ترین و قدیمی‌ترین كارخانه‌های تولید محصولات متنوع شیرینی و شكلات نام برد و جالب‌تر آنكه این شركت خوشنام و باسابقه در سال‌های اخیر از مدیریتی توانمند و كارآفرین برخوردار شده است. مدیریتی كه توانایی‌های خود را با محصولات كارخانجات شیرین عسل و تاسیس كارخانه فرآوری دانه‌های كاكائو به اثبات رسانیده و در چند سال اخیر علاوه بر كسب عنوان صادر كننده نمونه همواره جزو پیشگامان این صنعت بوده است. صادرات پودر و كره كاكائو كه برای نخستین بار در ایران اتفاق افتاده است و همچنین تولید كیك حاوی آهن و ویتامین a كه با حمایت وزارت بهداشت صورت پذیرفت و نهایتا ایجاد تحول در صنعت شیرینی و شكلات با استفاده از روش‌های مدرن مدیریتی، از افتخارات این گروه صنعتی بوده كه شركت سالمین نیز به آن پیوسته است. حال می‌توان با خیالی آسوده دریافت كه سالمین با توجه به تولید محصولاتی با كیفیت وتنوع بالا، هدفی را جز حفظ سلامت و تندرستی كودكان، دانش‌آموزان و آحاد مردم دنبال نمی‌كند. شركتی كه خاطره خوشی را در ذهن تمام ایرانیان برجای گذاشته است. تاریخچه: شركت سالمین در تاریخ 19/11/1353 تحت شماره 20872 اداره ثبت شركت‌ها و مالكیت صنعتی تهران ثبت و متعاقبا در مورخ 12/8/1354 موفق به اخذ پروانه تاسیس به شماره 333233 از وزارت صنایع و معادن گردید. این شركت در تاریخ 8/4/1357 به ساوه منتقل و تحت شماره داخلی 353 در دفاتر ثبت اسناد ساوه به ثبت رسید. فعالیت اصلی شركت طبق ماده 3 اساسنامه عبارت از تولید مواد غذایی از هر قبیل مانند كنسروجات، مواد غذایی خام و پخته و منجمد، انواع بیسكویت و كیك اسفنجی، شیرینی و مربا و محصولات دامپروری و فرآورده‌های صنعتی و صادرات و واردات آنها و همه گونه عملیات و فعالیت‌های مرتبط با موضوع شركت می‌باشد. اهداف سازمانی: در روزگار حاضر كه رقابت جدی بین‌المللی در جهت كسب سهم بیشتری از بازار جهانی بوده، تازه‌ترین شیوه خلق مزیت نسبی افزایش كارآیی تجاری است. مزیت نسبی امكان استفاده از امكانات موجود جهت خلق محصولاتی با ویژگی‌های رقابتی را به تولید كنندگان نشان می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی‌های موجود جهت وجود محصول در عرصه رقابت در بازار، بهای تمام شده پایین‌تر و كیفیت بالاتر بوده و این دو ویژگی امكان رقابت با محصولات مشابه در سطح بازارهای داخلی و خارجی را به تولید كنندگان كالا می‌دهد. در روزگاری كه امكان كاهش هزینه تولید بسیاری از كالاها در اقتصادهای پیشرفته صنعتی به دلایلی از قبیل مقررات كار، محیط زیست و ... اندك است، صرفه قطعی حاصل از كاربرد روش‌های نوین تجاری، از صرفه تحمل تغییر تكنولوژی تولید پیشی گرفته است. لذا پیشگامان عرصه كاربرد روش‌های نوین تجاری، جایگاه مستحكم‌تری را در تقسیم بازار از آن خود خواهند نمود. به همین دلیل می‌بایست با اصلاح ساختار روش‌های تجاری سازمان و ساماندهی روش‌های اقتصادی با حفظ اختیار و مسوولیت مدیران در هدایت و سیاستگذاری و نظارت امور اقتصادی، زمینه به كارگیری از پتانسیل سازمانی جهت استفاده بهینه از تمامی ظرفیت‌های موجود را مورد نظر قرار داد. در بازار امروزی جهان، سازمان‌های تولیدی مجبورند فعالیت‌های خود را با نگرش به ارتقای كیفیت، بهبود خدمات كارآیی هزینه‌ها همسو كنند تا بتوانند موقعیت رقابتی خویش را حفظ كرده و در یك محیط اقتصادی و تجاری دشوار زنده بمانند. صنعت شیرینی و شكلات نیز به عنوان یكی از صنایع دارای مزیت‌ نسبی، از این قاعده مستثنا نیست. افزایش كیفیت و تنوع تولیدات نیز از دیگر امتیازات این صنعت جهت دستیابی به نتایج مطلوب‌تر می‌باشد كه در این بین استفاده از دانش‌ فنی تولید كنندگان شاخص و نامی در سطح جهان آشنایی با روش‌های مدیریتی ایشان و نهایتا اخذ آموزش‌های لازم جهت ارتقای سطح كیفی سازمان جزو اصول لازم‌الاجرا می‌باشد. شركت سالمین پس از ورود به مجموعه صنایع غذایی شیرین عسل جهت دستیابی به موارد مذكور و افزایش كیفیت محصولات جهت قابلیت رقابت جدی در بازارهای داخلی و عرضه در بازارهای خارجی اقدام به استفاده بهینه از تجارب سایر شركت‌های مجموعه نموده است. این استراتژی ویژگی‌های بسیاری داشته كه عمده‌ترین سرفصل‌های آن به شرح زیر است: 1- افزایش سطح معلومات حرفه‌ای‌ 2- نوآوری و افزایش خلاقیت در زمینه محصولات‌ 3- رشد و شكوفایی درون سازمانی‌ 4- اصلاح نظام‌های اطلاعات مدیریت‌ تركیب سرمایه و سهامداران: عمده سهام این شركت تا سال 1381 با حدود 33/76درصد متعلق به سرمایه‌گذاری شاهد و تا سال 1382 با حدود 994/1درصد متعلق به سازمان صنایع ملی ایران بود. لكن سهام شركت‌های مذكور در سنوات ذكر شده توسط شركت‌های اعتبار صنایع كیش، فرآورده‌های دانه‌های روغنی كاكائو تبریز و شیرین عسل